Avatar billede catu Nybegynder
06. oktober 2010 - 16:40 Der er 1 løsning

SwitchResX indstillinger til Sony KLV-S32A10E

Jeg har en ældre 32" Sony KLV-S32A10e lcd skærm, som ikke spiller specielt godt sammen med Mac Mini tilsluttet med DVi-->HDMI kabel. Ved 720p er der en 3 cm sort bjælke hele vejen rundt om billedet - dvs den fylder ikke skærmen ud. Ved samme opløsning med overscan er topmenuen nu uden for skærmen. Det samme er tilfældet ved 1080i. Jeg kan simpelthen ikke finde en opløsning som virker tilfredsstillende på skærmen.

Jeg har prøvet at installere SwitchResX, men jeg skal åbenbart ind og lave costum resolution, for at få det til at spille. Er der nogen der kender en god guide til det, eller som måske ligefrem kender værdierne jeg skal taste ind for sådan en gammel Sony skærm? Den kan jo godt køre både 1080i og 720p fra Xbox360 og PS3
Avatar billede catu Nybegynder
21. oktober 2010 - 05:15 #1
lukker den - har købt nyt tv