Avatar billede ra__mus Nybegynder
06. oktober 2010 - 01:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problem med photoloader til casio digital camera

Hej
Når jeg loader billeder fra camera til PC, så kommer de ikke i image library som de skal. Nogen der har samme program og oplevet samme problem ??
De kan kun ses  under view i den lille størrelse, og bliver heller ikke store når man klikker på dem i photolaoder...
06. oktober 2010 - 06:25 #1
Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Selvom jeg ikke umiddelbart forstår en dyt af hvad du skriver - der skal liiiiiidt mere info til ?

HAR det virket ?

---

Point ude: 450 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ra__mus - disse åbne spørgsmål bør/skal du pænt følge op på ... Men det har du vist fået at vide før ???
Avatar billede ra__mus Nybegynder
06. oktober 2010 - 10:56 #2
Win 7 på denne pc.
Nej har ikke virket på denne pc, men på den gamle var der ingen problem (win xp)

Problemet er at jeg ikke kan finde billederne i den mappe der hedder image library, eller andre steder på pcen for den sags skyld, når de er indlæst fra camera til pc.
Avatar billede ra__mus Nybegynder
07. oktober 2010 - 22:30 #3
lukker
det kunne ikke lade sig gøre på windows 7