Avatar billede Bamma Nybegynder
05. oktober 2010 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med installation af flash HTC Hero

Nu ved jeg ikke om det er lidt specielt, men jeg har installeret android 2.2 froyo, på min HTC Hero telefon, ved hjælp af FroydVillain Rom, som kan fåes hos villainrom.co.uk. Det er ikke for at lave reklame men det køre langt hurtigere end den officielle update til android 2.1 fra htc.

Problemet er at adobe flash player 10.1 skulle virke til android 2.2 telefoner. Jeg kan ikke finde den på marketplace, men det har lykkes mig at finde en .apk fil med flash 10.1, men når den køre filen får jeg en parsing error. Ved ikke om det måske bare er FroydVillain der har skået nogle nødvendige pakker væk. Er der nogen derude som har løbet ind i samme problem og måske har løst det?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. oktober 2010 - 15:12 #1
Taget fra internet (http://androinica.com/2010/02/25/flash-10-1-will-not-be-supported-on-all-android-phones/):

"The HTC Hero will not be supported [because] it does not have the correct Android OS version and its chipset is not powerful enough. We require a device an ARM v7 (Cortex) processor. Examples include the Qualcomm Snapdragon chipsets and TI OMAP3 series."

OS=OK
Chipset=Ikke OK
Avatar billede Bamma Nybegynder
06. oktober 2010 - 09:45 #2
Satans opdagede lige min har ARM v6.
Men vil nu se om det ikke kan installeres alligevel, selvom det nu måske for telefonen til at blive langsom, kan jo bare formatere den hvis det går galt.
Avatar billede Bamma Nybegynder
06. oktober 2010 - 09:54 #3
http://www.eurodroid.com/2010/06/flash-10-1-mod-pictured-running-on-an-upgraded-2-1-htc-hero/

her er et link til nogen der har fået flash 10.1 på htc hero, på et 2.1 android os. Tror bare jeg skal finde et sted hvor folk kan hjælpe mig med at hacke det ind på telefonen.
Avatar billede Bamma Nybegynder
06. oktober 2010 - 13:49 #4
Man kan få flash på en HTC Hero CDMA med CM6, jeg har HTC Hero GSM, og der er ikke lavet en stabil rom til endnu. Så jeg holder mig hvist bare til at bruge FroydVillain rom'en og så må der komme et flash player hack senere der virker til min telefon.
Avatar billede Bamma Nybegynder
07. oktober 2010 - 11:19 #5
glemte at nævne jeg fik installeret flash, men det crashede browseren. Der findes en .apk, som virker til android 2.1