Avatar billede danny_k Nybegynder
05. oktober 2010 - 11:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MySQL interface - alternativ til phpmyadmin

Jeg har til opgave at skulle ringe til en større antal personer med opfølgende samtaler, møder, materialeudsendelse osv. Jeg vil gerne løbende kunne registrere og opdatere dialogen med den enkelte i en webbaseret database. Phpmyadmin har sådan set den funktionalitet der skal til men jeg synes ikke dets interface egner sig til opgaven. Har selv forsøgt at strikke noget php sammen men det er længe siden jeg har siddet med det så det tager alt for lang tid.
Er der nogen der kender alternative "front ends" til MySQL, der evt kan løfte opgaven mere hensigtsmæssigt end phpmyadmin ???
Avatar billede neoman Novice
05. oktober 2010 - 12:13 #1
Hvad med en eller anden gratis CRM-applikation som del af Google Apps, især hvis du er den eneste bruger?
http://www.google.com/enterprise/marketplace/viewListing?productListingId=2533+17854168373705313802
Avatar billede arne_v Ekspert
05. oktober 2010 - 15:25 #2
PHPMyAdmin er et database administrations vaerktoej ikke en end user app, saa selvfoelgelig er den ikke god.

Der maa vaere en faerdig open source PHP app til den slags et sted.
Avatar billede danny_k Nybegynder
05. oktober 2010 - 21:41 #3
@neoman - det skal jeg have kigget mere på. Vi bruger i forvejen Google Apps på mit arbejde, så det skal klart undersøges.

@arne_v - det er lige præcis det jeg mener. Den MÅ være der et eller andet sted, men hvor??? :-)
Avatar billede danny_k Nybegynder
07. oktober 2010 - 08:14 #5
Tak for jeres input.
Det ser ud til at ZohoCRM fra Google apps er det helt rigtig for mig nu hvor vi også bruger det G apps i forvejen.

Smid et svar neoman:-)

I øvrigt fedt at se arne_v stadig er lige så aktiv herinde som for 10 år siden - thumbs up til dig :-)
Avatar billede neoman Novice
07. oktober 2010 - 08:59 #6
og et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. oktober 2010 - 15:42 #7
10 aar siden er lidt overdrevet

"Oprettet 11. oktober 2002 kl. 21.18"