Avatar billede alexander_j Nybegynder
04. oktober 2010 - 22:38 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Blueray/harddiskoptager i samarbejde med parabolmodtager?

Jeg deler lige spørgsmålet i 2:

1) Findes der en boks der indeholder bluerayafspiller, harddiskoptager og parabolmodtager (viasat) i ét?

2) Findes der en boks der indeholder bluerayafspiller og harddiskoptager i ét, og som kan tage input fra en parabolmodatager?

Jeg har kigget lidt rundt omkring og er faldet over to interessante bud på noget der var der hen ad, men ikke helt i mål:

Samsung har lavet en flot blueray/harddiskoptager, men af en eller anden grund indeholder boksen intet inputstik, hvorfor et input fra en parabolmodtager umuliggøres.

Playstation og playTV, men her er der tale om en dvb-T løsning, og hvad jeg med min lille tv-viden kan forstå, så kan den ikke tage et input fra en parabolmodtager.

Er der nogen der kan komme med et fornuftigt på 1) eller 2), og gerne til noget der ikke koster spidsen af en jetjager?
Avatar billede mcholm Nybegynder
09. oktober 2010 - 16:23 #1
hej  det er ikke kommet på markedet endu  men samsung er dem der har noget der ligner medst    magler bare sat reciveren

jeg troer personlig ikke det kommer fordi

1 der er et meget lille markede
2 der er noget med radigheder med sat optager og bluray

men du kan selv samle noget der kan  og end med enu flere muligheder  "mediacenter"  prøv at kigge ved www.mm-vision.dk
de har det som skal til for at lave din boks.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
24. oktober 2010 - 18:29 #2
Tænker der må være et fint marked for en kombineret blueray og harddiskoptager. Samsung har lavet en, men desværre uden mulighed for input fra fx en parabolmodtager.

Rettighederne på en bluerayafspiller kombineret med en harddiskoptager burde vel ikke afvige fra de rettigheder der er på tilsvarende DVD-afspiller kombinert med harddiskoptager?

Dit link er til et decideret mediecenter, og selv om jeg er fristet, så koster det desværre spidsen af en jetjager og er desværre overkill i forhold til formålet.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
25. oktober 2010 - 22:05 #3
Vi deler 75 - 25%