Avatar billede julieandreasen Nybegynder
04. oktober 2010 - 10:46 Der er 4 kommentarer

Mit internet lukker ned!

Jeg har i et par uger haft problemer med at mit internet lukker ned, eller laver "svare ikke"-
Det er både Firefox og explore som laver problemet.
Jeg har prøvet at geninstalere Mozilla Firefox men uden virkning. fejlene opstår stadigvæk og mit internet lukker ned ca. hver 5 min.
Det er ikke kun på mobilt bredbånd men også trådløs andre steder fra...

Hjæælp. Håber et geni kan hjælpe mig :-) på forhånd tak!
Avatar billede Blandy Praktikant
04. oktober 2010 - 11:30 #1
Er det på nogle bestemte sider den gør det? youtube eller kom&vind eller andre steder?

Kan jo være din java eller flash der skal geninstalleres.
04. oktober 2010 - 17:28 #2
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Internet Explorer version ?

Er det sket pludseligt ?
Avatar billede Nereos Nybegynder
05. oktober 2010 - 21:24 #3
Efter som du siger det er 2 uafhængige programmer der laver problemer, gætter jeg på det er dit Netkort eller nogle drivere dertil.

Tjek på din producents hjemme side om der er kommet nye drivere til noget af dit hardware.

Vi ved ikke hvad det er for en PC? Kom med lidt mere info...
Avatar billede gah1 Nybegynder
06. oktober 2010 - 10:07 #4
Kigger lidt med, fordi jeg har fået samme problem, dog ikke hvert 5 minut, men dog flere gange om dage.
Efter en omstart af modemet virker det igen, men afbrydelser 3 - 4 gange om dagen.
Computer med Vista og Microsoft Security Essentials.

M.v.h.