Avatar billede hayat Nybegynder
04. oktober 2010 - 03:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook connector virker ikke efter opgradering

Hej eksperter

Jeg bruger outlook 2003 til min hotmail og mange andre emails og det har fungeret fint. Men forleden kom der en meddelse om at jeg skal opgradere connector for at kunne læse mails. Jeg opgraderede, men efter opgradering får jeg følgende besked, når jeg vil udvide min hotmail mappe:

>>
Mappesættet kunne ikke udivdes
This error usually appears if the OST or PST file you are using is:
Unavailable
Protected with file permissions
On a share on a server and the network is down
Corrupt
To correct this problem, store the OST or PST file on the local computer.
>>

Derudover forsvinder connector fra værktøjslinjen.
Jeg har forsøgt at installere connectoren flere gange. Ved at gendanne OS kommer jeg tilbage til min oprindelige email-look, men outlook tvinger mig til at opgradere, for ellers bliver der ikke hentet flere mails.

Kan nogen hjælpe?

Mvh.
Hayat
Avatar billede prebenc Nybegynder
05. oktober 2010 - 22:21 #1
Hej

Jeg havde samme problem og løste det ved at gå til siden, der tilsvarer min outlookversion og downloade outlook connector derfra.
Gå til side:
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=39db2b89-af2e-41f9-a175-f93e1377959f og skift sprog svarende til din Outlookversion.

Luk Outlook
Download og install uden at fjerne noget først.
Så skulle alting være på plads når du åbner Outlook igen.

hilsen Prebenc
Avatar billede Henrikbjerregaard Nybegynder
12. oktober 2010 - 13:09 #2
Hej

Jeg oplever samme fejl med outlook 2007. Efter en tvungen opgradering af connetoren kan Outlook ikke åbnes. Ved at rulle pc'en tilbage til før opgraderingen kan Outlook igen startes dog med en meddelse om at den ikke kan connecte til live.dk kontoen.

Jeg har forsøgt at følge ovenstående hint fra Prebenc desværre uden held.

Andre gode ideer/forslag modtages med kyshånd

/Henrik
Avatar billede hayat Nybegynder
13. oktober 2010 - 01:10 #3
Hej Preben og Henrik

Tak for jeres input.
Jeg prøvet adskillige ting, herunder det du forslår, men desværre uden held. Connectoren vises slet ikke. Men jeg har fundet ud af, at connectoren kommer frem og man kan sin hotmail konto, hvis kører outlook som administrator, dvs. højreklikker på outlook ikonet og vælger "Run as administrator". Men så kører man som administrator og det er ikke altid mailene bliver sendt med det samme. Så det er en midlertidig løsning.

MVH
Hayat
Avatar billede Slazper Nybegynder
13. oktober 2010 - 22:37 #4
Jeg har samme problem som trådstarter og er ved at være godt og grundig træt af det hele. Har prøvet med flere forskellige versioner connector, men ligesom hayat er der ingen connector i menulinjen når jeg åbner outlook op.

Har søgt i flere timer over de sidste 2 uger for at finde en løsning men det er stadig ikke lykkes. Derfor lytter jeg gerne med her hvis nogen skulle have en løsning.
Avatar billede hayat Nybegynder
03. december 2010 - 09:36 #5
Jeg har desværre ikke fundet andet løsning end at jeg skal køre outlook som administrator.