Avatar billede jimped Nybegynder
03. oktober 2010 - 21:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende OSD ved brug af Fn knap

Jeg har en bærbar emachines E525, med windows 7 styresystem. Tidligere har jeg ved brug af Fn knappen + eksempelvis lyd eller lys op eller ned knapperne kunnet skrue op for henholdsvis lyden eller lyset og samtidig fået det vist "on screen display". Nu har ungerne trykket en masse på tastaturet og pludselig er den mulighed forsvundet. Der kan stadig skrues op og ned for lyd/lys, men det bliver ikke vist OSD.Kan ikke finde ud af hvordan jeg får det tilbage. Nogen der ved det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2010 - 22:04 #1
Systemgendan til før de pillede!
Avatar billede jimped Nybegynder
08. oktober 2010 - 20:05 #2
ok. det virkede.

men lidt mærkeligt. troede ikke OSD var et program der var installeret, men nærmere en funktion man kunne slå til og fra.

læg lige et svar så jeg kan give point
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2010 - 21:42 #3
ok