Avatar billede Pancake Nybegynder
03. oktober 2010 - 17:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg Windows Live Messenger igen istedet for Essentials?

Hej Alle.
Overskriften siger det meste. Men altså jeg vil gerne have det tilage som jeg havde før, men har ingen idé om hvad jeg gør fordi hver gang jeg vil ind og installere det jeg havde før står der istedet bare at jeg allerede har installeret Essentials. Nogle der ved hvad jeg kan gøre for at få det jeg havde før? Og også uden at alle mine kontakter bliver slettet. Håber I kan hjælpe mig.
Hilsen Anne.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2010 - 18:07 #1
Systemgendannelse er det en mulighed, eller har du arbejdet med problemet længe?
Avatar billede Pancake Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:18 #2
Jeg har lige downloadet det idag, men jeg vil bare hellere have det andet som jeg havde før. - Hvad mener du med systemgendannelse? (-:
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2010 - 18:25 #3
Hvilket styresystem?

i Xp som jeg sidder ved: Start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse. Brug den nærmeste dato før du ændrede.
Avatar billede Pancake Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:34 #5
Okay tak har fundet det. Men så er der ikke andet som bliver afinstalleret vel? og jeg får det gamle tilbage med alle mine kontaktpersoner osv ikke?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2010 - 18:38 #6
Programmer du har installeret efter gendannelsespunkt virker ikke, og du skulle meget gerne have det andet program tilbage fuldt funktionsdygtigt ved denne gendannelse.
Avatar billede Pancake Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:39 #7
tusind tak. jeg prøver lige.
Avatar billede Pancake Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:40 #8
og jeg skal trykke på 'anbefalet gendannelse' ikke? (-:
Avatar billede Pancake Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:58 #9
Nu har jeg fået løst problemet. Du må gerne lave et svar så du kan få point. Er det ikke sådan det foregår? (Jeg er lidt ny herinde)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2010 - 19:00 #10
Jo det er det. Godt det kom til at fungere igen for dig.