Avatar billede -maverick- Nybegynder
01. oktober 2010 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er der en bedre antenne i en dyr USB dongle?

Jeg bor på landet og kan ikke få fastnet internet.

Jeg har Oister mobil internet, der kører over 3's netværk, og jeg bruger deres standard HUAWEI E160G USB dongle.

Kan jeg få en lidt (bare marginalt) bedre forbindelse ved at købe en dyr dongle med en bedre antenne, eller spiller det ikke nogen rolle? Hvis ikke, hvorfor er nogle dongler dyrere end andre?

På forhånd tak.

/Maverick
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. oktober 2010 - 14:12 #1
En med extern antenne ville måske kunne hjlpe?
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=315695
Avatar billede -maverick- Nybegynder
07. oktober 2010 - 12:54 #2
Svar.
Avatar billede -maverick- Nybegynder
07. oktober 2010 - 12:55 #3
Svar.