Avatar billede taos Nybegynder
29. september 2010 - 13:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Python: træning træning træning

Man skal jo som bekendt træne for at blive bedre.
Da jeg lige er startet på at lære python, kunne det være ganske rart med nogle små opgaver.
Så mit spørgsmål går egentlig bare på, om der er nogen herinde fra som kender nogle sider med programmerings opgaver, så jeg kan blive bedre og få prøvet nogle ting af :)
Avatar billede arne_v Ekspert
29. september 2010 - 14:36 #1
Python er vel ikke anderledes end andre sprog med hensyn til praktiske opgaver:
* lav din egen kvadratrods funktion
* lav en CD/bog/video database
* lav en simpel lommeregner
o.s.v.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2010 - 01:19 #2
OK?