Avatar billede nightowl24 Nybegynder
28. september 2010 - 11:07 Der er 1 kommentar

Nyeste flash vises ikke ved refresh i Internet Explorer

Hej

Jeg har et site kørende med en del flash plugins som henter billeder og links fra en xml fil.

Det viser sig at Internet Explorer ikke viser de nyeste ændringer hvis man laver en almindelig reload af siden. Åbnes siden derimod i en ny fane eller nyt vindue hentes de nyeste informationer.

Jeg har prøvet tricket med at sætte en random værdi ind som parameter på flashen, men det gør ingen forskel.

eks: src="minflash.swf?rand=X", hvor X er et tal fra 0-500.

Findes der andre tricks? Jeg har ikke mulighed for at ændre i selve flashfilen.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 17:41 #1
Hvis din flash loader xml kan det være det er xml der skal reloades og ikke flashen.

se mere her: http://w3schools.invisionzone.com/index.php?showtopic=21398