Avatar billede plasmon Nybegynder
27. september 2010 - 15:01 Der er 1 løsning

problemer med Nap i windows 2008 server

Hej jeg har sat nap op i win 2008 server, og det har også virket fint. Men er der ikke et sted jeg kan se noget status på om brugerne logger ind eller bliver lukket ude, og af hvilke grunde?

Jeg har kigget i log filerne, men jeg syntes ikke det er de rigtig informationer jeg får.

I win 2003 server kunne jeg i iAS gå i event vieweren i computer managenment og finde de informationer jeg har brug for.

Det syntes jeg ikke jeg kan i win 2008 server. Jeg har være inde i event vieweren, eller ikke under applications og services logs, der er NAP operations tom?

Håber der er nogle som kan hjælpe.
Avatar billede plasmon Nybegynder
29. september 2010 - 11:13 #1
LUKKET