Avatar billede primse Novice
27. september 2010 - 13:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søges: Tutorials på at oprette interaktive dokumenter i InDesign

Hej,

Jeg har søgt lidt rundt på nettet efter tutorials (how to's) til at oprette interaktive dokumenter i InDesign.
Vil gerne have den fulde gennemgang, ala. man som man gør hos lynda.com, hvor man kommer igennem alle/de fleste af mulighederne.
Er der nogle der kender til andre gode tutorials-sider, hvor jeg kan være heldig at finde noget om dette? (evt. også fysiske kurser)

(P.S. Jeg har søgt youtube tyndt)
Pft Primse
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 21:48 #1
Prøv at tage et kig på tv.adobe.com der er ret mange tutorials. Mener InDesign dækker over 10+ forskellige shows med mange forskellige videoer - nogle fra lynda.com

Hvis du er på jagt efter et kursus har www.4D.dk et kursus i InDesign der retter sig mod netop dette.
(skal siges at jeg er instruktør på kurset så derfor ikke upartisk)
Avatar billede primse Novice
06. oktober 2010 - 08:23 #2
Tak for input'et!

Jeg har været inde og kigge på adobe.com, de er fine - men vil gerne lære mere.... :-)

Jeg har set set kurset, men syntes dælme godt nok det er dyrt! Da jeg også skal bruge tranport og overnatning derovre.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 17:11 #3
Du kan prøve at se om Softworld.dk eller intellia.dk har noget i nærheden.
Avatar billede submitt Nybegynder
09. oktober 2010 - 01:32 #4
Hej Primse

Vi udbyder et kursus med titlen "Interaktivitet med InDesign", hvilket jo lyder temmelig meget, som noget i den retning du efterlyser :o) Du kan se en kursusbeskrivelse på http://www.submit.dk/kursus/indesign/interaktivitet.

/Kenneth Nielsen, submit.dk
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2010 - 01:41 #5
Hov, anede ikke I var hoppet ind på det område også. Vil jeg da lige skrive mig bag øret når jeg henviser til andre udbydere :-)
Avatar billede primse Novice
12. oktober 2010 - 18:49 #6
Tak for jeres svar. syntes måske bare 6-7000 kr. + moms er lige i overkanten af, hvad jeg har råd til. Men vi lige tjekke tutorial'erne ud.

Smid et svar så kan i få nogle point.. :O)

TAK!
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2010 - 19:34 #7
svar :)