Avatar billede kennetsonne Nybegynder
27. september 2010 - 12:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde driver til grafikkort og trådløstnet hjællp

hej jeg har en acer ferrari 3000 der er et klistermærke hvor der står graphics by ati mobility radeon 9200 og der står AMD athlon xp-m mobile og den køre xp og bag på er der et model nr der hedder z13 men har prøvet at finde dem men kan ikke finde de rigtigt driver så håber at en eller ande kan hjælpe mig med dette problem har formateret den med xp igen og har ikke nongle cd til den dsv....dvs grafik og trådeløsnet ikke virker :=( men på forhånd tak. evt link
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 13:00 #1
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
27. september 2010 - 14:13 #2
hey har et problem den skriver setup kan ikke forsætte fordi længden af den specificerede bibliotekssit plus installationsmappens navn overskrider 88 tegn afkort en eller begge så de er under den specificerede grænse og prøv igen det er når jeg køre grafik driverne ind :=(
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
27. september 2010 - 14:15 #3
men den har ikke haft xp professional før det var en home har det någet at sige
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 16:30 #4
er det xp pro eller hvad er det
du slår den jo ned på det du skal bruge
der er kun 2 muligheder

microsoft windows xp home editionx32

eller

microsoft windows xp professionel x32
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
27. september 2010 - 18:07 #5
har fånet ud af det men send et svar så du kan få dine point
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
27. september 2010 - 18:07 #6
det har været en stor hjælp :=)
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 07:47 #7
ok
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2010 - 08:47 #8