Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
25. september 2010 - 15:11 Der er 4 kommentarer

16 aarig dreng soeger nye udfordringer inden for IT

Hej eksperten

Jeg er en dreng paa 16 aar - fylder snart 17
Jeg har arbejdet med computere og anden teknik i en del aar nu.
Jeg lavede min foerste hjemmeside da jeg var 13 og mit foerste C++ program serie da jeg var 15. og byggede min foerste computer da jeg var 16. Har vaeret i praktik hos Terma i Aarhus og bla. samlet roboter og supporteret deres IT i en uge. Jeg har arbejdet med linux i snart 2 aar nu.
Jeg har for nyeligt kastet mig over CMS systemer og sidder nu og laver hjemmeside til et stort firma. Og skriver mindre matematik programmer i C++ til personligt brug.

Jeg er kommet til et punkt hvor jeg gerne vil ud og arbejde med IT ved sidden af min skole gang - en slags trainie plads eller lign. praktik plads, studie job eller hvordan det skal kategoriseres. Bare et par timer eller to om ugen.

Saa jeg vil bare hoere om nogen her paa eksperten kender nogen i eller i naerheden af kolding som kunne bruge en som mig
alt inden for IT har interesse og jeg er altid villig til at laere mere.
Jeg er ogsaa intra. freelance eller lign. for web firmaer men vil helst noget hardware, software, support, staa i en computer butik ville ogsaa vaere fedt.

Mvh. Simon Riis Olesen
Kan kontaktes pr. mail: simonriisolesen@gmail.com
Avatar billede jps6kb Novice
27. september 2010 - 10:28 #1
Hej,

Jeg tror du vil have mere held, hvis du kommer med noget mere konkret du kunne tænke dig at arbejde med - evt. referencer - ellers må du ud og opsøge virksomhederne. ;)

Med venlig hilsen
Kim Bang, B-WEB
Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
28. september 2010 - 07:57 #2
#1

Jeg har mange interesser men kunne godt tænke mig at arbejde med:
IT Support -- hardware ell. software.
Joomla/anden CMS -- website udvikling.
Programering med C++ eller lign.
Linux -- på en eller anden måde.

skal helst være i nærheden af Kolding
ell. over nettet.

-

Simon Riis Olesen
Avatar billede jps6kb Novice
28. september 2010 - 10:24 #3
Send mig lige en mail på kim@b-web.dk
Avatar billede enur25 Nybegynder
02. oktober 2010 - 16:35 #4
Hej,

Jeg tror jeg har en opgave til dig.

Send mig en mail på runehollins@gmail.com