Jeg mener nu nok at kunne huske, at så længe det er pakken fra hylden, er det en fuld licens - ikke en OEM licens, og ikke en der låses til hardwaren.
Dermed må man retteligt installere den på 1000 maskiner - bare kun på én ad gangen (plus en evt. sekundær bærbar). Så hvis den er installeret og aktiveret på en anden maskinen, er det nok det der er problemet.
Jeg har før haft ringet ind med låste/ugyldige Windows licenser, og det er en formsag at få låst op... - får du ikke et link til Microsoft etellerandet med fejlboksen? - det samme må jo være gældende for Office...
Du kan læse dine licensbetingelser nærmere via
http://www.microsoft.com/About/Legal/EN/US/IntellectualProperty/UseTerms/Default.aspxOffice Standard betingelserne er her:
http://download.microsoft.com/documents/useterms/Office Standard_2007_Danish_bfe1c6d5-00c8-4e69-b79c-adb4dec38ad5.pdf
Her står bl.a.:
15. OVERFLYTTELSE TIL EN ANDEN ENHED. De må overflytte licensen til en anden
enhed et ubegrænset antal gange, men kun én gang for hver 90 dage. Hvis De
overflytter licensen, bliver den anden enhed den "licenserede enhed". De har
ret til at overflytte licensen før tiden, hvis De nedlægger den licenserede
enhed på grund af en hardwarefejl.
Mon ikke det er denne begrænsning du er kommet ud i? - at det er mindre end 90 dage siden du sidst har installeret den og aktiveret den på en anden maskine? - I så fald burde et telefonopkald til Microsoft kunne løse problemet.