Avatar billede rasmussenrasmussen Nybegynder
23. september 2010 - 14:56 Der er 5 kommentarer

hvad kan det være ?

hej allesammen.

jeg er den 'heldige' ejer af en MSI notbook. og jeg holder meget af at spille computer spil. de behøver ikke være specielt krævende eller noget som helst. en af mine ynglings spil er spillet LOL (League Of Legends)http://lol-europe.com
spillet er ikke et kæmpe spil og kræver ikke alverdens. men mit problem er at når jeg spiller spillet begynder min pc nogen gange at lagge, det var i ca. 10 sec så funker den fint i 10 sec. og så kommer der lag i 10 sec. og så vidre og så vidre.
jeg har prøvet at støvsuge min pc. rense for virus, spyware OSV. har enda haft formateret den. men kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er.. kan i hjælpe?

Windows 7 ultimate 32'
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T3400 @2.16GHz
4 Gb. RAM
NVIDIA GeForce 9500M GS

PS. giver 110 points for et svar der virkelig kan hjælpe mig (: !
Avatar billede stagedk Nybegynder
23. september 2010 - 15:11 #1
Hey Rasmus.
Godt du spiller LOL, så er vi ihvertfald to herinde der spiller det :-P.

Mange faktorer kan være skyld i dette.

Min første tanke er højst sandsynligt at du skal opdatere dit Grafikkorts driver.
Nyeste ligger her: http://us.download.nvidia.com/Windows/258.96/258.96_notebook_winvista_win7_32bit_international_whql.exe

En anden ting kan være at der ikke er blevet tilføjet en undtagelse i Firewallen og derfor lagger spillet.
Er det kun i LOL eller er det også i andre spil ?
Avatar billede jaboy Nybegynder
23. september 2010 - 17:55 #2
stagedk
hvis der ikke var en undtagelse i firewallen ville han overhovedet ikke kunne spille det
Avatar billede jaboy Nybegynder
23. september 2010 - 18:01 #3
Jeg har også spillet LOL
Jeg havde samme næsten samme problem
(mit lagged så meget i login tingen at den ikke kunne logge ind)
Jeg var inden på LOL's faq der stod at man skulle ha Directx 9
(min com havde 11) (installer til 9 følger med spillet)
efter det kørte mit fint så prøv det ...
Avatar billede rasmussenrasmussen Nybegynder
23. september 2010 - 22:00 #4
hmm det var ikke driveren eller firewall. fuldt opgraderet (:

prøver det med diretx 9 (:
Avatar billede rasmussenrasmussen Nybegynder
23. september 2010 - 22:05 #5
se nu har jeg hentet directx 9 MEN hvordan skal jeg unistallere min nyere version ? (: