Avatar billede RuneA Nybegynder
23. september 2010 - 00:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Angående IE v.9 beta

Jeg kører IE v.8 på min Vista og nu er IE v.9 beta så kommet. Mit spørgsmål er så, om det kan svare sig at downloade den nye  beta version nu eller vente på fuld version kommer???

Er der nogen som kan svare på det???
Avatar billede vejmand Juniormester
23. september 2010 - 00:51 #1
Jeg har ikke prøvet den, så har ingen erfaring, men her er én som ikke kunne bruge den: http://www.eksperten.dk/spm/919367
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 01:59 #2
det kan altid svare sig, hvis: du vil være testkanin

det kan aldrig svare sig, hvis: du vil undgå bøvl
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 07:58 #3
den kører hammergodt i win 7 ultimate 32 bit dk mere er der næsten ikke at sige om den jo måske at den ikke virker i win xp

http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/download/ie-9/worldwide

du skal selvfølgelig lave nogen små ændringer for at få den til at virke ligesom i explorer 8 men det er ret nemt

den blå ring re før fes rundt og hvad lavede den ser du ikke mere - den åbner sig hurtigt men skulle du komme ud for særheder så husk at melde dem tilbage til microsoft - det er det der er meningen

det er altid sådan at man inden man gør det renser sin maskine med en cleaner af en eller anden art så den virker optimalt - det er for at udelukke noget misk mask ødelægger noget.

den har endnu efter en uge ikke lavet noget forkert
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2010 - 08:06 #4
Beta: hvis du vil teste på en ren maskine, er det ok.

Ellers hold dig fra den.
Avatar billede Bamma Nybegynder
23. september 2010 - 09:00 #5
har det på win7, det køre dejlig hurtigt, er ikke løbet problemer endnu. Det som IE9 har at byde på er at det kan køre html5 hjemmesider, selvom jeg mener standarden ikke er fastsat endnu. browseren har fået en mere Google Chrome agtig look, og så køre det hurtigere, da de har fjernet en masse bras.
Avatar billede drafixe Nybegynder
23. september 2010 - 11:07 #6
Jeg kører også IE9-beta på min computer sammen med windows vista som styresystem. Den kører overordnet pænt stabilt, men jeg har oplevet problemer med at den ikke opdaterer rullebarer ordentligt når man ruller op og ned. Her bliver linkene(teksten) bare skrevet flere gange oven i hinanden uden at den forhenværende "link/tekst" bliver slettet dvs. at man tilsidst ikke kan læse (linket/teksten) da det hele bare bliver skrevet oven i hinanden.
Problem 2. I nogle tilfælde sker det også at når man skriver et link og begynder at søge, så ser man at den begynder at søge på linket og pludselig hopper væk fra søgningen(forbliver på start siden) og så sker der ikke mere. I det tilfælde hjælper det kun at genstarte eksplorer.
Problem 3. sker når jeg fx skriver i den her boks og i e-mail programmer på nettet. Hvis jeg efter en linje trykker på return 2 gange, så kan jeg ikke få cursoren(uden rigtig meget besvær) op igen med piltasterne eller musen

Som du nok kan se er der stadig en del at rette for microsoft ;-) .

Vh. Christian
Avatar billede RuneA Nybegynder
23. september 2010 - 13:56 #7
Tak for dit svar drafixe, håber du får de point jeg har givet. Jeg har ikke prøvet eksperten.dk før. Det har fået mig til at tænke over IE9 og jeg venter på fuld version.

Mvh
Rune
Avatar billede tjacob Juniormester
23. september 2010 - 14:25 #8
Hej RuneA og velkommen på E.

For lige at klarificere omkring pointgivning:

Du har ikke givet nogle point endnu. Det gør du ved markere de brugere der har lagt svar i dette spm, og fordele point imellem dem. (Eller giver en det hele) og trykke "Accepter". Nu er der imidlertid kun en bruger (sidwave i #2) der har lagt et svar, så pt kan du kun give ham point. Hvis du ønsker at give point til andre brugere (f.eks. drafixe) skal du bede ham om at lægge et svar, og derefter gøre som nævnt ovenfor.

Se mere her: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede drafixe Nybegynder
26. september 2010 - 12:35 #9
Er der egentlig nogen der ved hvor jeg kan indberette fejl angående IE9 Beta. Jeg vil gerne gøre det på dansk ;-)
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 13:23 #10
det gør den automatisk men ellers ser du i løsningscenter bl.a i systemtray ligger et flag eller  i kontrolpanel under løsningscenter