Avatar billede barca4ever2 Nybegynder
22. september 2010 - 22:18 Der er 6 kommentarer

Spille computer.

Hey.
Ville lige høre om de er spec. ikke ville være gode til en spille computer?

PROCESSOR    Intel® Core™ 2 Duo SU7300 (1,3 GHz, 800 MHz, 3 MB)

OPERATIVSYSTEM    Original Windows® 7 Home Premium 64 Bit - Dansk

HUKOMMELSE    2048 MB Dual Channel DDR3 SDRAM på 1333 MHz [2 x 1024 MB]

HARDDISK    250 GB Serial ATA-harddisk (7.200 omdr./min.)

GRAFIKKORT    1 GB GDDR3 NVIDIA® GeForce® GT 335M
LCD    11,6" HD-skærm i bredformat med 1366 x 768 (720p)
Avatar billede MrBloodwing Nybegynder
22. september 2010 - 23:38 #1
Efter min personlige mening er computerspil utroligt krævende (næsten mere end kvinder)
men normalt tjekker jeg hvad mit mest krævende spil er for at finde ud af om jeg kan klare at bruge 2000 kr eller om jeg skal bruge 6-7000 kr
hvis du ikke lige ved hvordan kan du prøve denne hjemmeside
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
der er 2 muligheder endten skriver du navnet på spillet eller finder det i listen

du skal helst lægge lidt over det Recommoneded
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 02:18 #2
Jeg vil anbefale noget 2.x ghz quad..
Avatar billede vuffe Nybegynder
23. september 2010 - 08:19 #3
Du skal ikke regne med at kunne spille ret krævende spil på den PC der. Processoren er ret langsom, og de 2GB Ram i den, er kun lige nok til at holde dit windows 7 kørende, og så er grafikkortet heller ikke noget at prale af. Går ud fra at det er en brugt en du overvejer at købe?
Avatar billede Bamma Nybegynder
23. september 2010 - 09:04 #4
ud over de andres kommentare, så er det en fesen lille skærm at skulle spille på.
Avatar billede barca4ever2 Nybegynder
23. september 2010 - 18:23 #5
Tak for svarene. Det lyder ikke som den jeg skal gå efter. Har også kigget lidt på denne http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/HP145561/HP-Pavilion-dv73122eo-173.html hvad siger i til den?
Ellers kunne det da være fedt vis i kom med andre forslag i samme pris klasse.
Avatar billede MrBloodwing Nybegynder
23. september 2010 - 21:54 #6
find ud af hvad du skal bruge i Processer ram og grafik og så læg lidt ekstre oven i så du hjulpet godt på vej til selv at kunne vælge