Avatar billede prm Praktikant
21. september 2010 - 22:15 Der er 4 kommentarer

Makro til word

Jeg ønsker hjælp til en makro i word 2010. jeg har skrevet tekst i et dokument, så vil jeg lave en makro der indsætter brevhoved og fod. hvordan gøres dette?

vh
P
Avatar billede tjp Mester
21. september 2010 - 23:07 #1
Har du fanen 'Udvikler'?
Ellers fås den via Windowsknappen øverst til venstre > Wordindstillinger > Populær .

Så er det bare at optage en makro hvor du indsætter og redigerer sidehoved og -fod. Jeg ku umiddelbart ikke få de forudlavede til at virke.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. september 2010 - 23:07 #2
Prøv at indspille en makro..
Avatar billede prm Praktikant
22. september 2010 - 08:37 #3
Hej

jeg har udvikler fanen på og har prøvet at indspille en makro, men jeg vil gerne have at makroen lukker et dokument op hvor kun brevhovedet er i. Men det kan jeg ikke finde ud af makroen lukker alle recent dokuments op.

vh P
Avatar billede prm Praktikant
14. februar 2011 - 17:25 #4
jeg lukker dette sp