Avatar billede robotten Praktikant
21. september 2010 - 19:26 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Søger billeder af dinosaurer

Hej

Jeg søger nogle billeder i en god kvalitet af nogle dinosauerer. Synes ikke min gode ven Google kommer med noget brugbart.
Avatar billede aners Nybegynder
21. september 2010 - 19:31 #1
http://images.google.com/images?q=dinosaur&hl=en&biw=1436&bih=727&gbv=2&tbs=isch:1,isz:l&source=lnt&sa=X&ei=yOuYTMegH46LOK_9oPgM&ved=0CAcQpwU

"About 113.000 results"
Avatar billede robotten Praktikant
21. september 2010 - 19:39 #2
Savnede noget mere konkret, end bare en Google søgning. Det nævner jeg også.
Avatar billede store-morten Ekspert
21. september 2010 - 19:49 #3
Avatar billede robotten Praktikant
22. september 2010 - 19:10 #4
Rigtig god side, med mange billeder.
Kan se, jeg ikke har fået nævnt, at opløsningen skal være hvad der svarer til ca. A4 størrelse og opefter.
Leder lige videre på det givne link.
Avatar billede aners Nybegynder
22. september 2010 - 19:16 #5
#2 robotten

Forkert. Du skriver at din egen søgning ikke synes at have givet 'noget brugbart'.

Stockexchange (sxc.hu) kan måske hjælpe dig: http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=search&txt=dinosaur&w=1&x=0&y=0
Avatar billede robotten Praktikant
22. september 2010 - 19:34 #6
Stockphoto er halvpebret at komme igang med - ca. 18$ pr. billede. Men der kan jeg så til gengæld købe præcis det jeg ønsker, og har ledt efter.
Det må gerne koste penge, men ikke lige 18$  :)
Avatar billede robotten Praktikant
25. september 2010 - 17:43 #7
Her sker vist ikke så meget mere. Tak for hjælpen.
Avatar billede robotten Praktikant
25. september 2010 - 17:44 #8
Skal lige bruge et svar fra store morten
Avatar billede store-morten Ekspert
26. september 2010 - 17:36 #9
Jamen så får du et 'Svar'
Velbekomme