Avatar billede sand5 Nybegynder
21. september 2010 - 12:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

exel skriver referencen i stedet for det der refereres til

jeg kører excel 2007 med  windows 7
og jeg har et regneark hvor jeg har en master hvor jeg trækker oplysninger over til et kalkulations ark hvorfra jeg trækker data til de ark som jeg sender ud.
når jeg laver en reference skrives referencen i cellen i stedet for de data der refereres til, hvad gør jeg forkert?
se en kopi her :

='Calculation 2'!A10
28329.3    Tallerken Palmeblad 18x18cm - Cuadra

calculation 2 er det ark jeg vil have data fra og cellen A10 er også rigtig. men der kommer ingen data kun denne reference.
mvh sand5
Avatar billede NCG Novice
21. september 2010 - 12:53 #1
celle formatteret som tekst ?
Avatar billede sand5 Nybegynder
21. september 2010 - 13:54 #2
Tak for forslaget, desværre ændrer det ikke noget hvordan jeg formaterer cellen.
mvh sand5
Avatar billede NCG Novice
21. september 2010 - 15:33 #3
Mente om du har cellen med formlen i, formatteret som tekst,
for så udføres formler ikke ?
Avatar billede sand5 Nybegynder
21. september 2010 - 15:54 #4
Hej NCG
jeg taster = peger på cellen i det andet ark hvor jeg vil hente data fra og får :='Calculation 1 '!B11
hvor jeg skulle have fået data, jeg har lavet akurat samme ark der bare trækker fra calkulation 2 det virker fint.
mvh søren