Avatar billede uhreskov Nybegynder
20. september 2010 - 22:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Script der kan lave Mailto ?

Hejsa...

Jeg har måske et underligt spørgsmål... ??

Men er det muligt at lave en script der kan maile tekst fra hyperterminal ?

Det skal forståes på den måde at jeg bruger hyperterminal til at modtaget noget tekst fra et dos program jeg har kørende, og så var mit ønske at jeg kunne modtaget en mail hvis eks. der kom noget bestemt op i hyperterminalvinduet

Kan det lade sig gøre at lave noget der kan "trigge" ord og så sende det som mail ?

Jeg håber at i kan forstå mit spørgsmål/ønske ?
Ellers må i spørge.

Alternativ kunne være et andet program der virker som hyperterminal men som kan maile ?

På forhånd TAK !
Uhreskov.
Avatar billede webweaver Praktikant
18. oktober 2010 - 12:54 #1
Nu kender jeg ikke specielt meget til Hyperterminal. Ingenting faktisk. Men så vidt jeg ved, er det et program fra Microsoft? Umiddelbart vil jeg da ikke tro, at du bare lige sådan kan gå ind og udvide programmet på den måde, hvis det ikke er født med det...
Avatar billede uhreskov Nybegynder
21. oktober 2010 - 20:58 #2
Hejsa webweaver

Det var nu heller ikke at skulle "pille" i selve Hyperterminal jeg havde i tankerne, men et program som måske kunne "læse" fra HT og så sende det videre som mail...

Mvh.
Uhreskov.
Avatar billede webweaver Praktikant
21. oktober 2010 - 21:23 #3
Ahh. Der er jeg desværre ikke den rette til at hjælpe dig :-)
Avatar billede uhreskov Nybegynder
23. august 2012 - 16:19 #4
Hejsa... webweaver

Kunne jeg ikke be´om "svar" så jeg kan få lukket denne tråd (Har dårlig samvittighed)

Fandt dog aldrig ud af det, men du skal have dine point´s fordi du trods alt forsøgte at hjælpe mig... :))

Mvh.
Uhreskov.
Avatar billede webweaver Praktikant
23. august 2012 - 19:06 #5
Jeg takker mange gange så :-)