Avatar billede shjkeju16 Nybegynder
20. september 2010 - 22:17 Der er 2 løsninger

Error HTTP 400-500 etc

Der er noget helt galt med mit Internet Explorer 8/Vista. Har forgæves forsøgt at opdatere det.
Kommer fint ind på hovedsiderne, men jeg kan ikke klikke videre herfra.
Hvorfor kan jeg ikke opdatere eller hente nyeste version.
Downloadingen stopper fordi jeg har en nyere version på computeren (står der)
Jeg har prøvet med Safari, som fungerer perfekt.
Men Safari fungerer ikke med min netbank.
nordjyden
Avatar billede root66 Nybegynder
21. september 2010 - 00:29 #1
http://www.mozilla.com/da/

Prøv Firefox på ovenstående link.
Jeg kører 3 forskellige netbanker på den - uden problemer.
Har ikke brugt IE på min Vista siden jeg købte PC'en fra ny.

MVH root66
Avatar billede shjkeju16 Nybegynder
08. oktober 2010 - 19:42 #2
Hej root66.
Jeg har hentet Firefox, som ser ud til at fungere perfekt.
Nu venter jeg blot eb NemID kode.
Men hvorfor IE ikke fungerer, er en gåde for mig. Normalt kan man i kontrolpanelet fjerne eller reparere et program og derefter downloade en ny udgave. Men IE findes ikke her.
Jeg har (uden at jeg kan fjerne min IE) forsøgt at downloade og installere IE, men det er mislykkedes, fordi "der er en nyere version af IE på min computer."
Er der noget jeg helt har overset.
MVH
vendelboen