Avatar billede lgyrud Nybegynder
20. september 2010 - 17:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Konvertere AVI filer til et for BlueRay afspiller læsbart fil format!

Der der nogen der kan fortælle hvordan man skaffer sig adgang til et freeware/gratis download software der kan konvertere nogle optagne film sekvenser fra digitalt kamera?
Man kunne evt konvertere til et DVD format!

En anden ting var om der blandt jer, var nogle der viste hvor man finder et brugbart filmredigering program "freeware/gratis", som kan sammenlægge to eller flere film sekvenser igen optaget fra digitalt kamera?

På forhånd mange tak.
20. september 2010 - 17:27 #1
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2010 - 18:03 #2
windows movie maker ligger let 2 film sekvenser sammen :)
Avatar billede lgyrud Nybegynder
20. september 2010 - 18:53 #3
Hej Karise_Larry

Er du sikker på at den er gratis?
Der står download til venstre på hj.siden og Buy på højreside! Det er vel ikke sådan, at for at modtage/aktivere, at jeg skal købe den til sidst. Hvis såee-ser det ud til, at der kommer et vandmærke indover filmen!!
mvh.
Avatar billede lgyrud Nybegynder
20. september 2010 - 18:57 #4
Hej Jokkejensen.
Jeg har leget lidt med W. Movie Maker, men syntes ikke at det ligger lige til venstre benet?
Min version og jeg tænker at den er almindeligvis benyttet, kan ikke importere en AVI fil eller ved drag/drop. Den bliver blot ved at tænke over opgaven!!
Mvh
21. september 2010 - 19:09 #5
Ref #3: Jeg tror du har ret; sådan er min 'version' dog ikke *S* ...
Avatar billede lgyrud Nybegynder
26. september 2010 - 12:02 #6
Til Karise_larry
Hvis du ikke har andre alternative løsninger, så vil jeg lukke dette link.