Avatar billede Slettet bruger
20. september 2010 - 08:34 Der er 3 kommentarer

HJÆLP!! - søges til opdatering af Joomla webshop

Hej, håber der er en Joomla ekspert herinde, der vil hjælpe os med at færdiggøre opdatering af vores aktive webshop: www.skindshop.dk
Vores webmand må desværre stoppe midt i opgaven og vi mangler en del, bl.a. opdatering af indhold som billeder etc. Sideopsætning og links m.v.
Hører gerne fra dig snarest, og gerne med din pris på opgaven.

dbh,
Christian
SkindShop.dk
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
20. september 2010 - 12:07 #1
Du er velkommen til at send mig en mail på info[a]cheap-web.dk
Avatar billede it-michael Nybegynder
22. september 2010 - 11:14 #2
Hej Christian

Du kan kontakte mig, jeg har hver ugen VirtueMart som vi leverer til kunder i flere lande.

Specielt i vores kære moderland Danmark, hvor vi har mange kunder.

Vi løser Joomla relatered eopgaver til 150.-DKK i timen, men jeg skal først kigge på opgaven for at skønne hvor meget tid den vil kræve at få rettet.

Hilsen

Michael Jacobsen

skype; it-michael79
Dk tel. +45 3695 0399
Th Tel  +66 (0) 815 955 481
email; michael@outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede RJM1985 Nybegynder
23. september 2010 - 14:49 #3
Jeg har arbejdet med Joomla før og vil gerne gøre det for billige penge, send en mail til renfreelance@live.dk så vi kan snakke om det :-)