Avatar billede ronniponny Nybegynder
18. september 2010 - 19:36 Der er 6 kommentarer

Høj ping i CS ?

Hej jeg har 10 Mbit fra Telia men når jeg spiller CS svinger min ping ca. mellem 30 og 400 som resultere i at jeg tit bliver kicked eller også står der med rød skrift oppe i hjørnet Warning: connecting problem håber nogle kan hjølpe mig?. (:
Avatar billede chalde Seniormester
18. september 2010 - 19:54 #1
Kablet eller trådløst? Hvis trådløst så forsøg med kablet.
Får du ligeledes problemer med svartider ellers? Prøv følgende:
start -> kør (eller windowstast + r) og skriv "ping telia.dk -t" (uden "") og lad den stå lidt og hold øje med ms.
Sker dette også for eventuelle andre computere på netværket?
Avatar billede ronniponny Nybegynder
18. september 2010 - 19:59 #2
trådløs. jeg har prøvet kabel samme resultat og nej jeg er den eneste der spiller og tit hvor ingen andre bruger netværket
Avatar billede TheSmartKID Nybegynder
18. september 2010 - 22:09 #3
Kunne være en idé at kontakte Telia. Det kan selfølgelig være jeres router som ikke er helt i orden. har prøvet selv at skifte min router fordi signalet den gav var for ustabilt det virkede. :)
Avatar billede Nereos Nybegynder
23. september 2010 - 11:50 #4
Kør en pingtest her: http://www.pingtest.net/
Jeg får 40 i ping mod Randers serveren og 41 mod Herlev serveren.
Packet loss skal helst være 0.
Jitter skal heller ikke være mere end ca 40, - jeg får 24 på begge servere.

Det kan sagten bare skyldes den server du spiller på, har selv spillet meget på CS servere i USA. Der bliver man også nogen gange kicket pga. for høj ping.
Avatar billede Nereos Nybegynder
29. september 2010 - 13:29 #5
Der er selvfølgelig også de standard config settings du skal rette!

rate 20000
cl_rate 20000
cl_cmdrate 101
fps_max 101
fps_modem 0
cl_updaterate 101
Avatar billede aners Nybegynder
29. september 2010 - 18:09 #6
#4 Og hvad skulle han få ud af det?

Hvis hans problem er høj latenstid mod en host eet sted, hvorfor pokker skal han så teste mod en anden?

Du er vel med på at latenstid måles fra pakken forlader hostmaskinen og til svar modtages?

Det svarer lidt til at bede manden køre til Horsens i stedet for Århus, fordi der er kortere og højere hastighed på ruten.