Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
18. september 2010 - 19:26 Der er 1 løsning

3D Borders med 2 farver

Hej Eksperter!

Jeg kom lige til at tænke på, om det mon er muligt i CSS at lave borders som eksempelvis det jeg lige tegnede i Photoshop:
http://cs.au.dk/~ldr/test_borders.png

Er det noget CSS kan klare, eller skal jeg bruge billeder til at lave sådan nogle "effekter"? :)

Med venlig hilsen
Lars
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
18. september 2010 - 19:30 #1
Lige som jeg fik oprettet dette spørgsmål kom jeg faktisk på en løsning selv. Man kan selvfølgelig bruge en <div> som wrapper udenom de enkelte bokse. Denne skal så have en border-top med den mørkere farve. Alle de enkelte bokse indeni wrapperen skal så have den mørkere farve på border-left og border-bottom, mens de skal have den lysere farve på border-top og border-right.