Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
17. september 2010 - 23:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acer vil ikke starte

Jeg slukkede i dag min Acer bærbare, da jeg senere startede den op, ville den ikke starte rigtigt. Den kom frem med at jeg kunne reparere.

Det gjorde jeg og det endte så med en grå/sort skærm. Dog med markøren fremme.

Hver gang jeg prøver at starte i de forskellige tilstande der nu er muligt sker der det samme. Den stopper ved den grå/sorte skærm.

Er der noget at gøre? Er det min HD der er brændt sammen? Piiiiv alt ligger på den, ingen backup.

Jeg håber virkelig at i kan hjælpe!
18. september 2010 - 00:20 #3
Jeg tror ikke det er #2 trixet, da der kommer en eller anden slags liv i 'dyret' ...
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2010 - 00:29 #4
Har lige givet trikket til en anden bærbar der startede op et stykke tid, hvor tastaturet ikke virkede. Trikket hjalp på denne fejl, så jeg havde da lige brugt det ene minut det tager og forsøge.
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
17. november 2010 - 21:37 #5
Opdatering (alt for sent).

Jeg fik reddet data ud og startet den op igen med recoverydvd'er.
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
17. november 2010 - 21:37 #6
Svar