Avatar billede gozar Nybegynder
04. januar 2000 - 08:32 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Minolta Pagepro NT Drivere

Jeg mangler drivere til denne printer. Jeg kunde ikke finde nogen på producentens hjemmeside

Mvh Gozar
Avatar billede cheese Nybegynder
04. januar 2000 - 09:13 #1
Avatar billede gl_nok Nybegynder
04. januar 2000 - 09:35 #2
Her er en til en pagepro 8/8e:
ftp://www.service.minolta.de/ftp_service/pp8/NT40/DK/PCL/DRV/Disk1.exe
hvis det er en anden pagepro model du leder efter så sig frem så skal jeg prøve at finde den.
Avatar billede gozar Nybegynder
04. januar 2000 - 09:41 #3
cheese>> Jeg har drivernew til win95/98 men de virker ikke til NT!!
Avatar billede mjess Nybegynder
04. januar 2000 - 10:01 #4
Prøv på http://www.minoltaeurope.com/ under 'download'
Avatar billede gozar Nybegynder
04. januar 2000 - 13:05 #5
mjess>Printeren er en Page Pro 6L, men der er ingen drivere til den printer. Det er den eneste printer der mangler drivere på så vidt jeg kan se!!!
Avatar billede gozar Nybegynder
04. januar 2000 - 13:20 #6
Jeg har fundet ud af at printeren er en ren windows 95/98 printer. Derfor findes der ikke nogen drivere til printeren!
Avatar billede gl_nok Nybegynder
04. januar 2000 - 14:57 #7
gad vide om det ike kan lade sig gøre alligvel, jeg prøver at finde ud af noget gozar og droppe en mail
Avatar billede gozar Nybegynder
04. januar 2000 - 15:16 #8
Jeg ringede til minolta, og de sage at den ikke kunde køre sammen med nt!!
Avatar billede gl_nok Nybegynder
04. januar 2000 - 15:22 #9
ok så må man jo stole på dem. Så gider jeg ikke gøre mere ved det