Avatar billede DannyG Nybegynder
16. september 2010 - 13:32 Der er 4 kommentarer

Test/analyse af netværk

Hej,

Har fået til opgave at skulle lave analyse/test af vores netværk. Udover dette skulle jeg gerne teste om VPN, div. programmer osv kører som ønsket. Nogle der har nogle gode bud på hvordan dette gøres bedst? Evt. hvis der findes et program der kan gøre det, ville det være super.

Tusind tak for hjælpen.

/Danny
Avatar billede darrich Novice
16. september 2010 - 14:16 #1
Kommer jo meget an på, hvad du vil kigge på og budget ramme.

Her er et lille fix program
http://www.pcworld.dk/download/39/607
Avatar billede DannyG Nybegynder
16. september 2010 - 14:55 #2
Bare om man får den rigtige internet forbindelse, at netværket kører fornuftigt og at der ikke er delay på VPN og div. andre programmer.
Håber det giver mening.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2010 - 13:35 #3
Netværkmonitor fra Sysinternals ?
Findes på Microsoft hjemmeside. "sysinternals"
Avatar billede DannyG Nybegynder
23. september 2010 - 08:06 #4
Det er måske en god mulighed. Andre der har gode forslag?