Avatar billede agz Nybegynder
15. september 2010 - 23:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program til at lave kvadreret A4-ark

Jeg skal i forbindelse med et skoleprojekt lave en stop-motion film. Idéen er at billederne til filmen skal laves på et kvadreret A4-papir vha. udfyldelse af kvadraterne.

Derfor vil jeg høre om der findes et program hvor jeg kan lave et sådan papir og derefter udfylde felterne på en forholdsvis enkel måde i programmet.

De skal herefter bruges som skabeloner, som jeg kan tegne af efter med tuscher.
Avatar billede teknik Juniormester
15. september 2010 - 23:19 #1
I Excel kan du vælge "udskrive gitterlinier"
og så tilpasse cellerne til 5x5mm.

Du kan også farvelægge cellerne i forskellige farver

mvh :-)
Teknik
Avatar billede agz Nybegynder
15. september 2010 - 23:31 #2
Imponerende ikke selv at tænke den tanke :)

Jeg takker..