Avatar billede blueforce Nybegynder
24. juli 2001 - 17:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opstart af webside

hejza mennesker..
Igår fik www.Blueforce.dk nyt liv . efter den har ligget dødy hen i ½år, fik jeg mod på at lave den igen.
Siden har startet med nyt design og nye ideer.

Det skal være en side med artikler, hjælp, guider og et bruger-forum.
Og så er det jeg spørger dig, kunne du tænke dig at skrive artikler, hjælpe til i forumet, skrive nye funktioner i PHP3? har du ideer og er frisk på at dele dem med os andre, så skriv til mig!!!

ICQ# 53288924
MSN: neo@c.dk

ps. Det er frivlligt arbejde, det er ikke betalt.
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 18:29 #1
Det er tænkeligt at jeg vil skrive noget :)

ICQ # 76275455
Avatar billede hlb Nybegynder
28. juli 2001 - 23:57 #2
Hvad er målet for siden? Er det en portal du vil lave eller hva? Lyder spændende...
Avatar billede blueforce Nybegynder
29. juli 2001 - 16:32 #3
Formåt med Blueforce.dk er at lave en bunke artikler for bedre at kunne hjælpe folk i gang med deres nyt programmer som man kan få brug for på nettet.
Der er et diskussionsforum med til hver artikkel hvor læseren kan stiller spørgsmål og diskutere artiklens indhold / værdi.
Senere kommer der oxo Guides til Linux, windows programmer som oxo bare kan bruges off-line.
Word/excel ect.
Det er på ingen måder som eksperten.dk, men en idé om at hjælpe med en guide, hvor man kan lede efter probelmet, istedet for at spørge alle mennesker herinde...
Men selvfølgelig er forumet næsten som heirnde, men d r mest til efterdiskussion ect-

Var der mere du ville vide lige nu??
kan du ikke kontakt mig hvis det har nogen form for interesses??

ICQ# 53288924
MSN: neo@c.dk

Christian winther
Blueforce.dk
Avatar billede snaps Nybegynder
03. august 2001 - 13:11 #4
Jeg har et webbureau og kunne godt finde på at lave nogle indlæg til siden, omkring design m.v.
Avatar billede blueforce Nybegynder
03. august 2001 - 16:54 #5
snaps>> d lyder sq GODT !!
kan du ik kontakte mig på ICQ eller MSN?
Avatar billede snaps Nybegynder
06. august 2001 - 08:57 #6
Jeg vender tilbage snarest
Avatar billede blueforce Nybegynder
24. august 2001 - 00:28 #7
Avatar billede blueforce Nybegynder
24. august 2001 - 00:28 #8
der var ingen der kunne hjælpe :(