Avatar billede luffe10 Nybegynder
15. september 2010 - 19:03 Der er 4 kommentarer

Ligge sikkerhedskopi af outlook express i outlook 2003

Hej Jeg kan ikke ligge mine mails og adressekartotek over i outlook 2003. alle filerne er fra outlook express. når jeg bruger guiden skriver den at et andet program posten og skal lukkes, men der kører ikke andet.
kan i hjælpe mig?

mvh
Lars
Avatar billede luffe10 Nybegynder
15. september 2010 - 19:03 #1
jeg kører windows 7
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. september 2010 - 23:40 #2
Hvilken guide er det, du bruger?
/ptj_11
Avatar billede flippes Nybegynder
16. september 2010 - 15:00 #3
Installere windows mail på din windows 7 først.

importere dine mails fra outlook express.
Dernæst mener jeg at det er muligt at importer dem direkte over i outlook via export i windows mail.
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. september 2010 - 00:35 #4
Skal det forstås sådan, at du har dine gamle OE mappefiler, og at du forsøger at importere dem i windows live mail, og derfra vil reeksprtere dem til Outlook?
/ptj_11