Avatar billede youghurt Nybegynder
15. september 2010 - 18:21 Der er 1 løsning

Input felt med "link" value og target ?

Hej Eksperter.
Jeg har en side hvor jeg bruger formfelter til at navigere videre til diverse URLs der bliver kaldt ved forskellige scripts.
Kort historie lang, vi kan ikke ændre systemet men vi har implementeret dette i en iframe for brugervenlighed og med det sagt, så kalder vi en form der navigerer videre til en callback URL. Denne URL/input felt skal så have en target="_self", fordi vi gerne vil ud af iframen og lande på den næste side i vores php.
Kan man det, og/eller er der andre løsninger?

Håber i forstår mit spm.

Mvh Youghurt.
Avatar billede youghurt Nybegynder
30. september 2010 - 08:41 #1
Fandt selv løsningen på denne.
Lavede bare en simpel htmlside, hvor der er <body onload="næsteside.html">
Dette gjorde tricket, ved at jeg så smed linket til siden i min CallBack URL og derfra hoppede den selv ud af iFramen og videre til den næsteside.html.

;)