Avatar billede youghurt Nybegynder
15. september 2010 - 15:48 Der er 1 løsning

Iframes i IE8 - border problemer?

Hej Eksperter..
Nu må i sku lige hjælpe mig.
Jeg har søgt nettet tyndt og alle kommer med de samme svar som ikke virker.

Jeg sidder og er ved at lave en betalingsløsning via Quickpay som udbyder på vores onlinestore. Grundet nye regler med tilpasning, er vi desværre nød til at bruge deres betalingsvindue enten i en iframe eller f.eks. ved popup, java, whatever.
vi har valgt iframe da dette kan implementeres så "lydløst" som muligt.
Alt ser fint ud i FF, men IE vil simpelthen ikke fjerne den "indentet" border der er omkring objektet.. ??

Kan nogen venligst hjælpe? Jeg har allerede border: 0px i min css og har prøvet med border="0" direkte i iframe koden.

Please hjælp?

Mvh Youghurt.
Avatar billede youghurt Nybegynder
15. september 2010 - 15:50 #1
Slet venligst denne tråd.. Jeg havde skrevet forkert i koden og fandt derfor selv løsning som faktisk var frameborder="0".. :)
Mvh youghurt..