Avatar billede hkprofil Forsker
14. september 2010 - 09:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Picasa 3 beskæring

I Picasa har jeg beskåret et foto, men når jeg f.eks. lægger det på Facebook, er beskæringen ikke med - nogen der kender til problemet?
mvh
Avatar billede audiotribe Nybegynder
14. september 2010 - 09:49 #1
Det er nok fordi det er originalen du lægger ud, tror picasa gemmer dit behandlede billede et andet sted!

/ Thomas
Avatar billede hkprofil Forsker
15. september 2010 - 09:30 #2
Ja det kan du have ret i , men jeg kan bare ikke finde hvor det skulle ligge?
Avatar billede audiotribe Nybegynder
15. september 2010 - 10:31 #3
Du kan evt. vælge "Eksporter billede til mappe" når du gemmer, og så gemme billederne i en ny mappe på skrivebordet!
Avatar billede hkprofil Forsker
16. september 2010 - 15:55 #4
TAK for hjælpen, nu kan jeg i al fald fremover bestemme hvor de skal lægge sig. Send venl. svar. TAK
Avatar billede hkprofil Forsker
02. oktober 2010 - 09:40 #5
Sender du svar, så jeg kan lukke sagen?
Avatar billede hkprofil Forsker
14. oktober 2010 - 08:12 #6
Er blevet rykket for at lukke spørgsmål!!