Avatar billede xxbs Nybegynder
13. september 2010 - 14:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hp PSC 1610 hvordan får jeg printerhovedet ud ?

hej Experter :)
Som overskriften siger, hvordan får jeg printerhovedet ud ? det trænger vidst til en rensning, eftersom at den ikke vil skrive sort, eller hvad ?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2010 - 16:18 #1
Har du to printhoveder? En til sort og en til farve?
Hvis det er som du ikke har printet på lang tid, har patronen nok kørt tør. Har du ikke en lukkeanordning man klapper ned over patronerne, som frigører disse når den løftes op?
Hvis det er tilfældet skal du sætte patronen i noget rensevæske. Det kan købes her:
Du tager en lille beholder og hælder ca 3 ml i og sætter patronen i "bad" i et stykke tid. Efter genmontering i printer lader du printers rengøringsprogram køre igennem.
Og så skulle det gerne virke igen.
Avatar billede komputerdk Mester
14. september 2010 - 18:35 #2
Som 1 skriver , hp (og lexmark) er printerhovedet i selve patronen. Hvis patronen har været lidt utæt kan der være lidt blæk i holderen det kan normalt klares med lidt vatpind dyppet i lidt sprit.
Avatar billede xxbs Nybegynder
14. september 2010 - 18:56 #3
Tak folkens, har fundet ud af at den sorte patron, hvilket var probelemet, er defekt, så jeg får en ny imorgen :)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 19:05 #4
Okay, hvis det kommer til at virke med ny patron, lukker du bare her igen.
Avatar billede xxbs Nybegynder
14. september 2010 - 19:18 #5
Ja, ellers melder jeg lige tilbage, så i kan få point :)
Avatar billede xxbs Nybegynder
20. september 2010 - 17:25 #6
Så funker det bare :)
- Men Tak for svarene :)