Avatar billede bavingo Nybegynder
11. september 2010 - 15:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min mac går ned når jeg går ind på Gmail

Nu har jeg prøvet at gå ind på Gmail fra min helt nye Mac Book Pro og hver gang går min Mac i black screen of death. Dette sker ligemeget om jeg bruger Safari eller Firefox.

Er der nogen der har hørt eller set noget lignende?
Avatar billede egonspock Seniormester
11. september 2010 - 15:39 #1
Det lyder syret. Har du kørt softwareopdatering fra Æble-menuen? Det er det første jeg ville prøve
Avatar billede kado Nybegynder
11. september 2010 - 16:45 #2
Du har ret "egonspock", men for mig, lyder det dog som en hardwarefejl.

Det er mange gange dårligt/defekt ram, men

prøv følgende:
Genstart maskinen, hold "D" nede under opstarten, herefter kan du køre hardwaretest.

Først den lille og herefter den store (den tager måske lang tid)

/kado
Avatar billede bavingo Nybegynder
11. september 2010 - 16:57 #3
Okay jeg prøver lige begge dele og vender tilbage derefter.
Avatar billede bavingo Nybegynder
12. september 2010 - 14:22 #4
Hejsa gutter det var opdatering der var nødvendig, men nu virker det hele. Kan jeg få et svar :D
Avatar billede kado Nybegynder
12. september 2010 - 17:34 #5
Det må være egonspock, som du skal tildele point
/kado
Avatar billede bavingo Nybegynder
12. september 2010 - 23:14 #6
Ok bare i orden. Egonspock, vil du smide et svar? :D
Avatar billede bavingo Nybegynder
17. september 2010 - 09:35 #7
Nu lukker jeg den altså. Egonspock, du må lige skrive og klage hvis du vil have dine point.
Avatar billede egonspock Seniormester
17. september 2010 - 12:56 #8
He, Jeg var ikke lige ved computeren i et stykke tid, så jeg overså at det kom til at virke. Det var det vigtigste, pointene kan jeg godt undvære :-)