Avatar billede testing Nybegynder
09. september 2010 - 18:59 Der er 3 kommentarer

Registreret Vista

Hej eksperter

Jeg har anskaffet mig en brugt notebook, hvor der sidder en vista licens under bunden.

Er der en måde jeg kan finde ud af om den tidligere bruger har registreret styresystemet med hans navn hos Microsoft?
09. september 2010 - 19:44 #1
Provokation: "Er der en måde på at nogen vil skrive til mig ?" - Joooo, hvis DU selv er en del mere flink til selv at pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål -> (Point ude: 990) http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/testing ...

---

Derefter kan du - måske - få fidusen...
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2010 - 19:44 #2
ikke med navn - typisk kun med pc-data. Og den er registreret - det skal ske indenfor 30 dage.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
11. september 2010 - 19:02 #3
Det at du på 4 år, ikke har kunne acceptere et eneste af de svar der er kommet, det er nok en af grundene til at der ikke er mange der svarer her.

Husk også at du bør bede om et svar til de brugere der har hjulpet dig, og at så acceptere deres svar.