Avatar billede Mrtovgaard Nybegynder
09. september 2010 - 17:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

BÆRBAR HØJTALER PROBLEMER!

Hello everyboy (citat the simspons)

Jeg har sgu en problem af de større, synes jeg selv.

Min HP computer model "dv5-1120eo"'s højtaler på computer er lige gået ud. I går lå jeg i min seng og så film med masser af lyd. Jeg slukkede min computer og startede den senere op igen. Hvorefter ingen lyd kom ud af højtalerne.

Jeg har tjekket alle lydenheder og bærbaren's højtaler at angivet som standarn.

Jeg ved godt nok ikke hvad jeg skal gøre. Håber i måske har nogen råd til at få det lavet.

Mvh Frederik Christiansen
Avatar billede haverslev Novice
09. september 2010 - 18:41 #1
Vi er vel enige om, at du aldrig har din bærebare til at stå på f.eks din dyne, tæpper, puder osv. da den suger alt støv og stoffibre til sig og derved bleiver den meget varm pga. manglende køling.

H-klik på Denne computer, klik på Egenskaber, klik på Enhedshåndtering.
Klik på > udfo Enheder til Lyd osv.
H-klik på de linjer der er der og vælg fjern
Genstart pc`en og lad den selv finde og installere disse ting igen
Avatar billede Mrtovgaard Nybegynder
11. september 2010 - 17:18 #2
Super tak. Fik lyden tilbage :)
Avatar billede Selas Nybegynder
13. september 2010 - 21:58 #3
Dr. Nick siger "Hi everybody"! Ikke "Hello everybody"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=aqImkDgDwHU

;)    (ironi)        ;)
Avatar billede haverslev Novice
13. september 2010 - 23:42 #4
Fint - husk at lukke spørgsmålet :-)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Mrtovgaard Nybegynder
17. september 2010 - 11:10 #5
Ups my mistake :D