Avatar billede fozzyc Nybegynder
09. september 2010 - 12:05 Der er 2 kommentarer

Jquery Scrollto og draggable navigation

Hej

Jeg har en mulig kunde der vil have noget fancy jquery navigation på hans side. Der må ikke være scrollbars og siden skal kunne navigeres på ved hjælp af følgende metoder.

1. Ved tryk på links hopper man til det område på siden hvor indholdet er defineret.
Som her
http://demos.flesler.com/jquery/scrollTo/

2. Draggable. Ved at trække rundt på siden kan man navigere rundt uden brug af ovenstående funktion.
http://jqueryui.com/demos/draggable/

Mit spørgsmål går på om disse 2 kan kombineres, og om nogle evt kan hjælpe med at få det til at virke hvis jeg laver layoutet.

Kom med et bud.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2010 - 12:28 #1
Umiddelbart burde de kunne integreres, hvis man fx laver en div udenom alle områderne, så burde man kunne trække det rundt.

Men hvordan har du tænkt dig at lave siden, som et stort billede eller inddelt i små billeder eller hvordan?

Du skal være velkommen til at sende mig et test setup af det du ønsker, så kan vi se om vi kan få det til at virke.

email: osj@device.dk
Avatar billede fozzyc Nybegynder
09. september 2010 - 12:32 #2
Tak for dit svar.

Lyder godt.

Jeg laver det som html/grafik på en stor side.

Send en mail på mig@renesejling.dk så får du et link til PDF fil af det layout kunden gerne vil have.