Avatar billede Mads Nybegynder
09. september 2010 - 09:50 Der er 1 løsning

Synology NAS DS209 / DS210j spørgsmål

Jeg overvejer at købe sådan en NAS fra Synology, men har lige nogle spørgsmål inden jeg smider penge efter den.
Jeg har har haft lånt en DS106 med DSM2.2 på, og der var nogle ting, jeg ikke kunne få til at fungere.

1. iTunes server
Jeg kunne fint se og afspille filer fra NAS'en, men jeg kunne ikke kopiere filer fra NAS'en og over på iPod'en?

2. Medieserver
Jeg har en PS3 sat til mit fjernsyn som jeg gerne vil kunne afspille film fra. PS3 understøtter ikke filformatet .ISO, men det kan jeg se, at NAS'en gør. Burde jeg så ikke kunne afspille de ISO-filer som ligger på min NAS, på min PS3?

3. Støj
Den DS106 jeg lånte støjede ikke lige når den blev tændt, men efter lidt tid begyndte den at støje en hel del! Jeg syntes heller aldrig at den gik på standby, og dermed blev stille, selvom jeg satte den til at gå på standby efter 10 minutter.
Hvordan er støjen på DS209/DS210j? I og med at blæseren er større burde den vel ikke larme så meget?

Håber på svar.
På forhånd tak :)
Avatar billede Mads Nybegynder
12. september 2010 - 11:06 #1
Fik søgt lidt på nettet og fandt nogle svar:

1. Det er ikke tilladt af Apple at man kan kopiere musik til computeren, iPod eller iPhones.

2. At NAS'en understøtter ISO-filer betyder bare at den indekserer filer med den endelse.

Lukker spørgsmålet igen.