Avatar billede zimonb Nybegynder
08. september 2010 - 20:45 Der er 1 kommentar

Søger freelance programmør

Hej amino'er

Efter som jeg har tonsvis af ideer, et hav af domæner og for meget fritid, men desværre ikke kan programmere selv. Derfor søger jeg en som har god tid og lyst til at programmere for en god pris.

Tænker her på en ung studerende med god erfaring. Har du lyst til at tjene lidt ekstra penge?

Så smid mig en PB med evt. mail/skype/msn og jeg vil kontakte dig for mere info. [:)]

Jeg glæder mig til at hører fra dig.

Venlig hilsen

Simon Brask
Simonbrask@hotmail.com /msn/skype/mail
Avatar billede danco Nybegynder
08. september 2010 - 23:12 #1
Jeg har tilføjet dig på MSN.
håber jeg er i orden.