Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
08. september 2010 - 20:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Har Lige et spøgsmål,

Davs. jeg har idag været inde på min pc, og som sagt tidligere i et af mine postes. så mangler jeg plads på min pc. men tror ikke dette er tilfældet. (MEN TIL INFO SÅ HAR JEG 2,33 GB TILBAGE UD AF 216 GB),
anyways. problemet er at når jeg er inde i mit (Denne Komputer) så viser den min harddisk OSV. men ikke min Disk enhed. og jeg kiggede OVertalt!. hvad kan være sket. fordi at jeg kiggede også i Device manager. Der bliver den vist med et Warning (!). nogle der kan hjælpe så jeg får den back???
Avatar billede nickwan Nybegynder
08. september 2010 - 20:09 #1
må indrømme jeg ikke helt har fattet hvad du mener.

mener du at du har 2 harddiske i pc'en men den kun viser den ene?
Avatar billede LNG.DK Novice
08. september 2010 - 20:19 #2
Start lige fra en ende af. Den tråd du beskriver - kan vi få et link til den - ellers bliver du nød til at beskrive problemet igen.

Din HD Device manager kan du finde ved at h-klikke på "Denne computer" og vælg administrer.

Vælg disk håndtering under punktet "lager".

Hvad ser du der ?
08. september 2010 - 20:21 #3
... og under hvilket styresystem:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har jo lagt spm under kategorien [Hardware] ?
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
08. september 2010 - 20:21 #4
Hej. tak for den fast respons. nej. jeg mener. (min cd-Rom Drev.)

og ps. har lige afprøvet om den ville afspille en DVD film, det gad den heller ikke. så hved ikke om jeg har gjort noget galt. og jeg har også lige kigget nærmere på den. den siger der mangler en fil 39, af en eller anden art.
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
08. september 2010 - 20:29 #5
ps. sorry, er en smugle noob. har kæmpet med dette lige siden klokken 11 i morges :S.

ALLESAMMEN, dette er et CD-Drev jeg snakker om, sorry vis jeg har lagt det forkerte sted,
men håber i kan hjælpe. ps.  den gider ikke læse en skid hvad jeg putter i min CD-rom lige nu. så er en smigle nærvøs. og når jeg trykker på ''start'' og så højre-klikker på denne komputer, så vælger jeg noget som hedder ''Manage'' (MIN PC ER PÅ ENGELSK) og så vælger jeg ''Device manager'' og så under kategorien ''DVD/VD-ROM Drives'' der kan jeg se min ''DVD/CD-ROM''. og den hedder dert her ''Optiarc DVD RW AD-7170S ATA Device'' og den står der og alt det med et warning tegn over sit icon (!),

såen gør jeg det, nu har i fået hele historien ^^...
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
08. september 2010 - 20:29 #6
og ps. det er windows 7 ultimate jeg bruger,
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2010 - 20:33 #7
cdrom viser altid, at de er fyldt helt op. Du kan ikke skrive mere, så der er 0 tilbage - selvom der kun er brugt 5kb.
Du mangler måske codec til den dvd, du vil afspille. Hent divx - det har det meste, du skal bruge.
http://www.divx.com/en/win
08. september 2010 - 20:35 #8
Microsoft "Fix It"

http://www.pcworld.dk/art/11707 (Info fra PCWorld)
http://support.microsoft.com/fixit#tab0 (Info fra Microsoft)

http://go.microsoft.com/?linkid=9643522 (Direkte Download fra Microsoft)

(Der er diverse muligheder...)
Avatar billede haverslev Novice
08. september 2010 - 20:35 #9
Prøv følgende.
Klik på Start > Skriv i søgefeltet: Regedit
klik på linien regedit og sig evt. ja til at åbne program

Gå ned til følgende mappe HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  -  Genstart Pc`en
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
08. september 2010 - 20:56 #10
Haverslev. skriver du svar, så jeg kan acceptere, du har vundet. du hjalp mig den real way, takker for hjælpen. også til allesammen som prøvede, takker :D.

men haverslev får points idag ^^
takker. ''haverslev'' skriv svar, og få points, takker.
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
08. september 2010 - 20:57 #11
men ''karise_larry'', må sige det var ellers et godt trick med fixit, den gemmer jeg. takker for hjælpen også ^^.
Avatar billede haverslev Novice
08. september 2010 - 20:58 #12
svar kommer her :-)