Avatar billede junold Nybegynder
08. september 2010 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Restore SQL backup fejler

Jeg forsøger at restore en backup, til en ny database.
Jeg har i enterprise manager, angivet det nye navn, og jeg har hentet filerne ned fra vores backup drev.

Men den fejler! Jeg får følgende fejl:
The log in this backup begins at LSN 3095200000003010001, which is too late to apply the database. An erlier log backup that includes LSN 304200000003670001 can be restored.
RESTORE LOG is terminating abnormally.

Er det fordi jeg mangler nogen log backup filer, eller er der fejl i de backup filer jeg bruger?
Avatar billede Syska Mester
08. september 2010 - 19:58 #1
Uden at være 100% sikker.

Du mangler nogen backup filer. Find sidste fulde backup, og restore den, derefter skal du restore alle dine "Transaction logs" op til nuværende dato.

Den backup fil må også være lille i forhold til den orginale backup. Hvis i aldrig har taget en full backup, så tror jeg din backup er værdi løs.

Hvad mode står din "Recovery model" til ? Full, Simple eller bulk-logged ?

mvh
Avatar billede junold Nybegynder
09. september 2010 - 12:53 #2
Jeg tog seneste fulde backup, og restored den. :)
Tak for det, smid et svar for point! :)
Avatar billede Syska Mester
09. september 2010 - 13:07 #3
svar.

Du burde så efterfølgende kunne restore de "Transaction logs" efter den fulde backup, så du komme helt "up to date".

Har aldrig selv prøvet det ... men da "transaction loggen" indeholde ændringer siden sidste fulde backup, så burde det være sådan.

mvh
Avatar billede junold Nybegynder
09. september 2010 - 13:12 #4
Det var "kun" 9000 rows jeg skulle restore, og der var ikke lavet nogen særlige ændringer siden den backup, så det er helt perfekt. :)