Avatar billede Nybye Nybegynder
08. september 2010 - 11:19 Der er 8 kommentarer

WD HD TV LIVE

Hejsa.

Jeg har fået et problem med min WD HD TV LIVE. den kan lige pludselig ikke afspille div. flier. men den kan godt se dem. jeg har filerne liggende på en Stora Media netværksHD.(MS2110) jeg kunne godt se en film på den igår. men nu kan gider den ikke. jeg har prøvet at gendanne den til fabriksindstillingerne. men det hjælpe ikke rigtig. første gang, så jeg prøvede igen. og så kunne den afspille en film, men selvfølgelig ikke den jeg ville se, men da den skulle afspille en film der skulle ses, ville den ikke afspille filmen.

Så jeg håber at der er en herinde som kan hjælpe mig
Avatar billede nickwan Nybegynder
08. september 2010 - 13:02 #1
den film du vil afspille er det en mkv fil?
Avatar billede Nybye Nybegynder
08. september 2010 - 13:24 #2
det er alle fil typer den ikke vil afspille. men jo det startede med at jeg ville se en mkv fil. som den ikke har haft problemer med før..
Avatar billede nickwan Nybegynder
08. september 2010 - 14:03 #3
hmm lyder mærkeligt hvis du har kunne afspille den før, har du prøvet at tage strømmen fra i 10 sekunder?
Avatar billede Nybye Nybegynder
08. september 2010 - 15:09 #4
Ja det er fandme mærkeligt, for dagen før så jeg en mkv film. Jeg prøver at tag strømmen på den når jeg kommer hjem.
Avatar billede nickwan Nybegynder
08. september 2010 - 16:05 #5
det er fordi at jeg har nogle bluray film på min pc og hvis de ikke har været en gang igennem et mkv tool så kan de der WDTV ikke afspille dem.

prøv eventuelt at smide mkv filen igennem det her program
http://www.videohelp.com/tools/MKVtoolnix/old-versions#download

MEN!!! det skal være 3.2 for ellers virker det ikke.

du smider filmen ind i programmet og så sørg for at indstillingerne er som på dette billede http://i34.tinypic.com/sm5dav.png både video og lyd sporet skal stå sådan :)
Avatar billede Nybye Nybegynder
23. september 2010 - 10:17 #6
Hej Nickwan.

Jeg prøvede dit forslag, men det virkede ikke rigtig. men jeg kørte filen igemmen et andet program. og så virkede det super.

Men du skal have mange tak for du gad at bruge tid på dette.

så smid et svar og de point er dine.

/Jonas
Avatar billede nickwan Nybegynder
23. september 2010 - 13:57 #7
hej nybye snup do bare point'ene det svar er ikke 20 point værd, bare godt du har fået det til at virke:)
Avatar billede larsholm Nybegynder
11. november 2010 - 00:51 #8
nickwan hvilket program fandt du som virkede?