Avatar billede fizzerul Nybegynder
07. september 2010 - 20:20 Der er 2 kommentarer

Sort Skærm Amilo Xi 3650

Hej Eksperter :))

Jeg har igennem en tid, haft min CPU stående og brage på 100%, den blev meget varm, langsom osv. Skærmen  begyndte så at flimre, især når man startede den op eller lukkede den. Talte med det firma jeg havde købt den af, at jeg skulle lukke den op og rense køleren for snavs/støv og det burde afhjælpe problemet.

Det gjorde det så også, i hvert fald angående med at den holdte op med at blive varm og at CPU'n stod og bragede derud-af.

Men skærmen blev ved med at flimre og endte med at den gik helt i sort og jeg nu står med en computer til 11.000,- som jeg ikke kan bruge.

Mit spørgsmål er nu, om det er skærmkortet eller grafikkortet der er stået af og man evt. selv kan udskiftet det?!? Den 2 årig reklamationsperiode er nemmerligt udløbet og er mere end sikker på at, sender jeg den ind til rep., kommer det til at koste mere at få den lavet, end hva jeg har givet for den :((

Håber at der en der kan svare mig på mit spørgsmål :)))
Avatar billede vejmand Juniormester
07. september 2010 - 20:42 #1
Mit spørgsmål er nu, om det er skærmkortet eller grafikkortet der er stået af

Hmm, jeg troede det var to ord for det samme????
Avatar billede fizzerul Nybegynder
07. september 2010 - 20:47 #2
hvis jeg vidste at det var dét, havde jeg jo nok ikke skrevet herinde, vel ;)