Avatar billede Slettet bruger
07. september 2010 - 09:42 Der er 5 kommentarer

Den perfekte USB netværksadapter?

Hej.

Jeg bor lige pt. i Tyskland og får om en lille uges tid nyt internet. Jeg får ifølge Vodafone en 16 mbit forbindelse. Da jeg har en stationær har jeg været tvunget til at få fat i en USB netværksadapter, så jeg kan modtage trådløst internet. Jeg har lige pt købt en til lige i omegnen af en 100-mand, men bliver nu i tvivl, om den modtager signalet til perfektion. Jeg spiller ret meget online, og vil derfor overhovedet ikke have problemer med internetforbindelsen. Hvis det har nogen indflydelse, skal jeg dele internettet med min sambo.

Hvilken adapter, eller hvilken type skal jeg vælge? Og behøves den koste en mia. for at være god nok?

Mvh. Jeppe.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2010 - 09:46 #1
- Jeg fik måske ikke lige lagt det helt klart ud, men med mindre, at adapteren koster det hvide ud af øjnene, er jeg relativt large med prisen, dvs. I skal ikke tænke på prisen, når I kommer med forslag.
Avatar billede aners Nybegynder
07. september 2010 - 23:50 #2
Hvor har du læst at udbyder ikke leverer nødvendige udstyr? Hvad "gaming" angår, skal du nok overveje om det skal foregå trådløst. Latenstiden er det jeg ofte hører folk klage over.
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2010 - 08:53 #3
Hvad tænker du på mht. om de ikke leverer det nødvendige udstyr? Sagen er den, at jeg normalt bruger kabel. men boksen til internet kommer til at ligge inde i stuen, hvilket gør, at jeg er tvunget til at slæbe den igennem hele lejligheden for at sætte den i min pc, og det har jeg ærligt talt ikke lyst til. Men er det virkelig så slemt med trådløst? Og så med en 16mbit?
Avatar billede jaboy Nybegynder
23. september 2010 - 18:16 #4
jo trådløst virker fint med spil hvis RTS/CTS og fragmentation  threshold er over 1500 (evt sæt G+ på hvis din router kan)
Avatar billede porchepm Nybegynder
17. oktober 2012 - 17:07 #5
hej
jeg kører med trådløs og har altid gjort det uden problemer jeg 3 computere og alle kan trække onlinespil på engang kører m 20 mbit dlink dir 635 og usb dwa 140 lover det kører.
Mvh PM